Awesome
D I S C L A I M E R




Hola blogger ! I am the owner
of this craziest blog ever .
Please be nice here ya .Follo me ! *

Story About Links

Goodies FB TWEET

S H O U T H E R E






C R E D I T S



Basecodes Aina Hanani
Edited By Liyana Izzati
Navigate by : WanaSeoby
Header by Exotics Inspirit
Background by Eyka
Best view in Google Chrome only

Tanda2 Org Tak Suke Dgn Kite #
Saturday, 29 September 2012 | 19:16 | 0 Strawberry



1- Setiap kali bila duduk dengan korang dia lebih suka diam dan buat hal sendiri. belek kuku la…menyanyi sorang2 la..termenung la.. sedangkan bila dengan orang lain boleh je berbual..

2- Tak boleh bergurau dengan korang.ramai yang suka label orang ”dia tu bukan boleh bergurau..”.sebenarnya dia boleh je bergurau..tapi bukan dengan korang la..sebeb dia tak suka kat korang jadi bergurau pun dia malas. tak perasan ke dengan orang lain boleh je dia bergurau..

3- Susah mintak tolong.yang ni lebih kurang sama dengan no 2 la.. senang2 je korang kata dia tu kedekut la..mintak pinjam duit pun tak bagi..mintak tolong basuh pinggan sebijik pun dia tak mau. bukan sebab dia malas.tapi sebab dia meluat kat korang.

4- Nak kemana2 dia tak akan ajak korang.bila berjalan dalam kumpulan,korang pulak ada dalam kumpulan tu,dia lebih suka menolak untuk ikut serta.


5- Kurang suka mendengar cerita yang melibatkan korang. contohnya bila Jenab cerita kat Joyah yang Jennny tak makan petai…tapi gaya joyah macam malas nak ambik tau.. ubah topik lain atau cepat2 beredar dari situ..


                                                                                           
                                                                                                                                                                                             


Older Post | Newer Post